Poštovné, dodání, reklamační řád

ObjednánÍ

Po odeslání objednávky obdržíte automatický email s potvrzením objednávky. Pokud jste zvolili platbu předem, použijte pro úhradu údaje tam uvedené. Stane-li se, že zboží nemáme zrovna skladem, budeme vás informovat a ptát se, zda chcete zboží i v prodloužené dodací lhůtě. 

Dodání

Zásilku předáváme dopravci do 2 pracovních dnů po obdržení objednávky na dobírku nebo od přijetí úhrady u platby předem. O odeslání zásilky vás informujeme emailem, dále obdržíte SMS nebo email od Zásilkovny a případně i od České pošty. Zboží si můžete rovněž vyzvednout osobním odběrem v brněnském skladu, jakmile obdržíte emailem výzvu.

 Ke zboží přikládáme návod v českém jazyce (netýká se náhradních vložek) a daňový doklad. Ten slouží i pro případnou reklamaci.

Cena dopravy, dobírky a balného

Pro zásilky do hmotnosti 5 kg, zároveň do maximálního rozměru jedné strany 70 cm, zároveň do maximálního součtu rozměrů všech tří stran 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm), je cena dopravy následující:

- 79 Kč doprava na vybranou pobočku Zásilkovny

- 145 Kč doprava Českou poštou do ruky,

Zásilky předáváme přepravci 3x týdně, v úterý, středu a pátek. Většinou tedy vyřídíme všechny objednávky, které nám zašlete ten den do 10. hodiny dopoledne, u plateb předem všechny, které jejichž úhradu máme na účtu ten den ráno. Může se stát, že některé objednávky, které bychom měli takto poslat v úterý, odešleme až ve středu (k tomu občas dojde, když máme příliš mnoho objednávek). 

Platbu předem platíte na číslo účtu v potvrzovacím emailu. Za dobírku je příplatek 35 Kč (Platíte v Zásilkovně, pošťákovi, případně na poště při převzetí zboží. )

Nadlimitní zásilky mají zvýšené poštovné, o aktuální výši vás budeme předem informovat, abyste je mohli odsouhlasit.

V rámci uvedených cen je zahrnuta cena balného cca 17 Kč na jednu zásilku.

Zboží od 3000 Kč v jedné objednávce má dopravné ZDARMA (neplatí pro konvice Oasa a vermikompostér). 

Odběr osobně z brněnského skladu je ZDARMA

Doprava na Slovensko: Viz Prodej na Slovensko.

Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Malé objednávky a testy:

Objednávku do 200 Kč nebo samostatně objednávané testy je třeba uhradit předem převodem z účtu nebo hotově ve skladu. 

Vrácení zboží do 14 dní:

Pokud jste zboží zakoupili jako fyzická osoba, do 14 dní od převzetí zboží uvedeného v eshopu můžete bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy a zboží, které není použité, vrátit. Zboží je třeba předat v původním obalu. Po odstoupení od smlouvy nám zboží předáte nebo odešlete zpět do 14 dní, zároveň nám poskytnete kopii prodejního dokladu a údaj o čísle vašeho bankovního účtu, na který máme vrátit peníze.

Reklamační řád

Na zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud na výrobku není uvedeno jinak. Pokud se v záruční době vyskytne vada, která je podstatným porušením kupní smlouvy, můžete si vybrat, zda chcete zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo slevu.

U nepodstatného porušení můžete žádat odstranění vady nebo slevu. Odstoupit můžete jen tehdy, když odmítneme závadu odstranit nebo to nestihneme včas.

O reklamaci nás informujte e-mailem nebo písemně. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, do zásilky přiložte písemné zdůvodnění reklamace a kopii dokladu, který jste od nás obdrželi spolu se zbožím. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  1. Zboží bylo poškozeno při přepravě (Poškození zboží nebo jeho obalu řešte s dopravcem. Takové zboží je třeba nepřevzít a o poškození nás informovat.)
  2. Zboží bylo poškozeno neodbornou instalací nebo zacházením či obsluhou prováděnou v rozporu s dokumentací.
  3. Zboží bylo používáno v podmínkách, které neodpovídaly parametrům nebo požadavkům uvedeným v dokumentaci.
  4. Zboží bylo poškozeno působením živlů nebo nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci či v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Záruka se nevztahuje na běžné vypotřebování filtrační vložky.

Pokud zboží přijde poškozené vinou přepravy, je třeba zásilku reklamovat na kterékoliv poště do dvou pracovních dnů.

Na výdejních místech Zásilkovny nelze uplatňovat reklamace.

Náklady na odeslání

Při vratce zboží vám uhradíme rovněž náklady na nejlevnější možnost dopravy k vám, pokud jste za některou možnost dopravy platili. Náklady na dopravu zboží od vás zpátky k nám však nehradíme. 

Řešení sporů

Pro případné řešení sporů může spotřebitel kromě soudní cesty použít také mimosoudní řešení prostřednictvím České obchodní inspekce, viz www.coi.cz. Před tím, než se spotřebitel na ČOI obrátí s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu, je třeba, aby se pokusil své právo uplatnit u prodávajícího, až v případě neúspěchu je možné obrátit se na ČOI.