Poštovné, dodání, reklamace

Po odeslání objednávky obdržíte automatický email s potvrzením objednávky. Pokud jste zvolili platbu předem, použijte pro úhradu údaje tam uvedené. 

Posíláme třikrát týdně v poledne, v úterý, středu a pátek - vyřídíme vždy zásilky, k nimž máme objednávku či úhradu do 10. hodiny. Stane-li se, že zboží nemáme zrovna skladem, budeme vás informovat a ptát se, zda chcete zboží i v prodloužené dodací lhůtě. 

O pohybu zásilky obdržíte informační maily a SMS od nás, Zásilkovny a případně i České pošty. 

Zboží si můžete rovněž osobně odebrat v brněnském skladu, emailem obdržíte výzvu (většinu zboží máme skladem).

Ke zboží přikládáme návod v českém jazyce (netýká se náhradních vložek) a daňový doklad. Ten slouží i pro případnou reklamaci.

Cena dopravy, dobírky a balného

Pro zásilky do hmotnosti 5 kg a maximálního rozměru jedné strany 70 cm a maximálního součtu rozměrů všech tří stran 120 cm, platí standardní ceny uvedené během objednávky:

- 69 Kč doprava na vybranou pobočku Zásilkovny

- 129 Kč doprava Českou poštou do ruky,

36 Kč příplatek za dobírku (platíte v Zásilkovně nebo pošťákovi při převzetí zboží)

ZDARMA zboží nad 3000 Kč v jedné objednávce (neplatí pro konvice Oasa). 

ZDARMA odběr osobně z brněnského skladu.

Platbu předem platíte na číslo účtu v potvrzovacím emailu. 

Malé objednávky a testy:

Objednávku do 200 Kč nebo samostatně objednávané testy je třeba uhradit předem převodem z účtu nebo hotově ve skladu. 

Vrácení zboží do 14 dní:

Pokud jste zboží zakoupili jako fyzická osoba, do 14 dní od převzetí zboží uvedeného v eshopu můžete bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy a zboží, které není použité, vrátit. Zboží je třeba předat v původním obalu. Po odstoupení od smlouvy nám zboží předáte nebo odešlete zpět do 14 dní, zároveň nám poskytnete kopii prodejního dokladu a údaj o čísle vašeho bankovního účtu, na který máme vrátit peníze.

Reklamační řád

Na zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud na výrobku není uvedeno jinak. Pokud se v záruční době vyskytne vada, která je podstatným porušením kupní smlouvy, můžete si vybrat, zda chcete zboží vyměnit, opravit, úplně odstoupit od smlouvy nebo slevu.

U nepodstatného porušení můžete žádat odstranění vady nebo slevu. Odstoupit můžete jen tehdy, když odmítneme závadu odstranit nebo to nestihneme včas.

O reklamaci nás informujte e-mailem nebo písemně. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, do zásilky přiložte písemné zdůvodnění reklamace a kopii dokladu, který jste od nás obdrželi spolu se zbožím. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  1. Zboží bylo poškozeno při přepravě (Poškození zboží nebo jeho obalu řešte s dopravcem. Takové zboží je třeba nepřevzít a o poškození nás informovat.)
  2. Zboží bylo poškozeno neodbornou instalací nebo zacházením či obsluhou prováděnou v rozporu s dokumentací.
  3. Zboží bylo používáno v podmínkách, které neodpovídaly parametrům nebo požadavkům uvedeným v dokumentaci.
  4. Zboží bylo poškozeno působením živlů nebo nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci či v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Záruka se nevztahuje na běžné vypotřebování filtrační vložky.

Pokud zboží přijde poškozené vinou přepravy, je třeba zásilku reklamovat na kterékoliv poště do dvou pracovních dnů.

Na výdejních místech Zásilkovny nelze uplatňovat reklamace.

Náklady na odeslání

Při vratce zboží vám uhradíme rovněž náklady na nejlevnější možnost dopravy k vám, pokud jste za některou možnost dopravy platili. Náklady na dopravu zboží od vás zpátky k nám však nehradíme. 

Řešení sporů

Pro případné řešení sporů může spotřebitel kromě soudní cesty použít také mimosoudní řešení prostřednictvím České obchodní inspekce, viz www.coi.cz. Před tím, než se spotřebitel na ČOI obrátí s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu, je třeba, aby se pokusil své právo uplatnit u prodávajícího, až v případě neúspěchu je možné obrátit se na ČOI.